اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

پروژه‌های شهری در سال 93 با پیوست اجتماعی همراه خواهد بود

شهردار قم با تاکید بر تدوین پیوست اجتماعی پروژه‌ها گفت: باید در تمام پروژه‌هایی که سال 93 اجرایی می‌کنیم پیوست اجتماعی وجود داشته باشد تا ویژگی‌ها و اهمیت آن پروژه برای همگان تشریح شود.

پروژه‌های شهری در سال 93 با پیوست اجتماعی همراه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مجموعه معاونت امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم گفت: سال 93 سال مدیریت جهادی خواهد بود و باید بکوشیم بر این اساس حرکت کنیم.

وی بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید هم به مقوله فرهنگ و هم به مقوله اقتصاد توجه جدی داشت و این دو مهم با کار جهادی قابل دستیابی است.

شهردار قم ادامه داد: موضوع اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که حقوق و پاداش‌ها را ندهیم، بلکه باید راندمان و بهره کاری را بیشتر کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

دلبری تاکید کرد: نباید جزیره‌ای عمل کنیم، باید اولویت‌بندی کرده و کارها مشخص شود تا بتوانیم با یک مدیریت جهادی به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ابراز داشت: ما در شهرداری سند چشم‌انداز داریم و باید کارها طبق این سند پیش برود تا بتوانیم آخر سال 93 به نتایجی که مد نظر ما است دست یابیم.

شهردار قم با تاکید بر پیوست اجتماعی پروژه‌ها گفت: باید در تمام پروژه‌هایی که سال 93 اجرایی می‌کنیم پیوست اجتماعی وجود داشته باشد تا ویژگی‌ها و اهمیت آن پروژه برای همگان تشریح شود.

انتهای پیام/2258/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول