اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

رشد 45 درصدی گردشگری ابتدای سال 93 در لرستان

استاندار لرستان گفت: در ابتدای سال نو در لرستان شاهد رشد 45 درصدی گردشگری در این استان بوده‌ایم.

رشد 45 درصدی گردشگری ابتدای سال 93 در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر ظهر امروز از میعادگاه مسافران نوروزی (نوروزگاه) در محل ورودی قلعه فلک‌الافلاک بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی حبیب‌الله خجسته فرماندار خرم‌آباد و محمدرضا امانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان صورت گرفت، از سفره هفت سین، نمایشگاه صنایع دستی، موزه‌های مردم شناسی و باستان‌شناسی، پشت بام قلعه، غرفه آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه، پاسگاه انتظامی و پایگاه هلال احمر نیز دیدن کردند.

استاندار لرستان در بازدید خود ضمن خوش آمدگویی به میهمانان نوروزی گفت: امیدواریم سال 93 سال شکوفایی گردشگری در استان لرستان باشد.

هوشنگ بازوند همچنین به رشد 45 درصدی گردشگری در چند روز اول سال اشاره کرد و افزود: تمام توان را در بحث سرمایه‌گذاری در گردشگری به کار می‌گیریم.

استاندار لرستان گفت: اولویت سرمایه‌گذاری مربوط به سایت‌های گردشگری است که قابلیت سرمایه‌گذاری دارند و تمایل سرمایه‌گذاران بر روی آنها است.

انتهای پیام/2304/س10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول