اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی راهیان نور آردان:

آزادگی و ولایت‏مداری شهدا سرلوحه فعالیت‌های سال 93 قرار گیرد

مسئول فرهنگی کاروان راهیان نور آردان گفت: آزادگی و ولایت‏مداری شهدای انقلاب و دفاع مقدس باید سرلوحه فعالیت‌های سال 93 قرار گیرد.

آزادگی و ولایت‏مداری شهدا سرلوحه فعالیت‌های سال 93 قرار گیرد

عباس ضحاک امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در تشریح اقدامات فرهنگی سپاه آردان ویژه زائران شهرستان آردان در مناطق عملیاتی جنوب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: باید وظیفه خود را نسبت به شهدا تا زمانی که زنده‏ایم و در امنیت و آسایش زندگی می‏کنیم، فراموش نکنیم.

وی افزود: نباید از اهدافی که شهدای هشت سال دفاع مقدس جانشان را برایش کف دستشان گذاشتند و از همه سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند و وابستگی‌های مادی آنها را از ادامه مسیر بازنداشت، غافل شویم.

مسئول فرهنگی کاروان راهیان نور آردان ادامه داد: شهدا آزادگی و ولایت‌مداری را سرلوحه خود قرار دادند و لحظه‏ای دست از آرمانشان برنداشتند؛ ما نیز به عنوان برادران و خواهران دینی آن عزیزان باید در ادامه این مسیر قرار گیریم و ولایت‏مدار واقعی باشیم.

ضحاک در خصوص اقدامات فرهنگی ویژه کاروانیان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب بیان کرد: برنامه‏های فرهنگی متنوع و متعددی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری، خاطره‏گویی، دل‌نوشته و . . . در نظر گرفته شده است.

وی فضاسازی فرهنگی و نصب عکس شهدا در اتوبوس‏های اعزامی به مناطق عملیاتی را از دیگر برنامه‏های فرهنگی این سفر معنوی عنوان کرد.

مسئول فرهنگی کاروان راهیان نور آردان اضافه کرد: در طول مسیر نیز ختم صلوات را در هر دستگاه اتوبوس برای سلامتی امام زمان (عج) انجام دادیم که امیدواریم این صلوات‏ها توشه راه همه زائران این سرزمین‏ها باشد و نورانیت صلوات در روح و قلبمان رسوخ کند.

ضحاک گفت: فیلم‏ها و کلیپ‏هایی نیز به فراخور یادمان‌های مناطق عملیاتی به همت واحد فرهنگی سپاه ناحیه آرادان آماده شده است که تقدیم زائران خواهد شد.

مسئول فرهنگی کاروان راهیان نور آردان، قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد و دیگر ادعیه آسمانی و ورزش صبح‌گاهی را نیز از دیگر اقدامات فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول