اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

حماسه اقتصادی به گفتمان تبدیل شود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: باید حماسه اقتصادی را به یک گفتمان تبدیل کنیم تا به نتیجه برسیم.

حماسه اقتصادی به گفتمان تبدیل شود

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال 93 به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: تنها رمز موفقیت کشور و عامل برون‌رفت از مشکلات در گرو توجه به اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر روی فرهنگ ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از نظر فرهنگی و اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آن بهره گرفته شود، ادامه داد: مسئولان از پویایی اقتصادی در کشور طی سال‌های گذشته غفلت کردند که باید امسال این کاستی را برطرف کرده و در راستای تحقق مطالبات رهبری وارد عمل شوند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارآمد در همه زمینه‌ها بویژه بخش اقتصادی برای بهبود وضعیت جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند عزم ملی در کنار مدیریت جهادی هستیم، گفت: بنا به فرموده رهبری، باید حماسه اقتصادی را به یک گفتمان تبدیل کنیم تا به نتیجه برسیم.

خجسته تصریح کرد: باید دولتمردان، نخبگان، مبتکران، مردم، حوزه‌های علمیه، همه و همه در راستای تحقق شعار سال وارد شده و برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.

وی گفتمان‌سازی را زمینه‌ای برای فرهنگسازی دانست و گفت: مدیریت جهادی می‌تواند در مسئولان کشور توان بیشتری را برای تحقق مطالبات رهبری ایجاد کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه دشمن از دو راه اقتصادی و فرهنگی قصد رخنه در کشور و ایجاد ضربه به نظام را دارد، خاطرنشان کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای مقابله با ترفندهای دشمن وارد کار شد.

انتهای پیام/89002/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول