اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر سمنان خبر داد

مراجعه بیش از 44 هزار خودرو به چادرهای هلال احمر در استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از مراجعه بیش از 44 هزار دستگاه خودرو به چادرهای هلال احمر در سطح استان سمنان خبر داد.

مراجعه بیش از 44 هزار خودرو به چادرهای هلال احمر در استان سمنان

حسن شکراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: چهاردهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با برپایی چادرهای راهنمایی مسافران در 21 نقطه استان از جمله مبادی ورودی شهرها و با برپایی خیمه‌های نماز در هشت نقطه آغاز شده است.

وی از آغاز این طرح از 27 اسفند ماه سال گذشته خبر داد و گفت: تا پایان روز دوشنبه چهارم فروردین ماه امسال، بیش از 44 هزار و 763 دستگاه خودرو به چادرهای هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به ارائه خدمات متنوع در این چادرها به مسافران گفت: قریب به 18 هزار و 200 عدد نقشه شهرها، نزدیک به 35 هزار قطعه انواع بروشور و بالغ بر 13 هزار و 860 عدد سایر محصولات فرهنگی میان مراجعه‌کنندگان پست‌های راهنمایی مسافران توزیع شده است.

شکراللهی تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 643 نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده و نزدیک به 2 هزار و 492 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت از قبیل تست فشار و قند خون بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: یک هزار و 360 نفر کودک از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کرده و 91 نفر مسافر نیز توسط اعضای شرکت‌کننده در پروژه سحاب با دوچرخه و پیاده راهنمایی شده‌اند.

شکراللهی اضافه کرد: در هفت روز گذشته از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، تعداد 680 نفر اعضای جوانان در چادرها ایفای وظیفه کرده‌اند.

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول