اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد

اقامت بیش از 94 هزار گردشگر نوروزی در لرستان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: بیش از 94 هزار و 500 گردشگر نوروزی در لرستان اقامت داشته‌اند.

اقامت بیش از 94 هزار گردشگر نوروزی در لرستان

محمدرضا امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: از 28 اسفند تاکنون بیش از 94 هزار و 500 گردشگر نوروزی در لرستان اقامت داشته‌اند.

وی از افزایش 100 درصدی اقامت نسبت به سال گذشته در لرستان خبر داد و افزود: این تعداد گردشگر در هتل‌ها، مهمانپذیرها، کمپ‌ها و ...اسکان یافتند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: در این مدت 15 هزار نفر از اماکن تفریحی مانند آبشار بیشه، آبشار نوژیان، آبشار آب سفید و ... دیدن کرده‌اند.

امانی با بیان اینکه تا روز گذشته تعداد بازدید مسافران نوروزی از قلعه فلک‌الافلاک از مرز 10 هزار نفر گذشته است، گفت: این افزایش بازدید که طی سالیان گذشته بی‌سابقه بوده امسال با رضایت‌مندی گردشگران و تدبیر دولت حاصل شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: طبق آماری که روز گذشته از فروش بلیت حاصل شده، تعداد 10 هزار و 766 نفر از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

امانی یادآورشد: ازدحام جمعیت به حدی بود که حتی تردد در موزه‌های مردم‌شناسی و باستان‌شناسی با مشکل مواجه شده بود و درب‌های موزه‌ها تا پاسی از شب به روی گردشگران باز بوده است.

انتهای پیام/2304/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول