اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه:

75 درصد از محور سوادکوه خط‌کشی شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه از خط‌کشی 75 درصد از محور سوادکوه و منطقه جاده نظامی و لفور برای تعطیلات نوروزی خبر داد.

75 درصد از محور سوادکوه خط‌کشی شد

مهرداد زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی شهرستان سوادکوه و استان مازندران، گفت: مدت زمان اجرای طرح‌های مختلف راه در استان مازندران و شهرستان سوادکوه به آب و هوا و شرایط طبیعی و جغرافیایی بستگی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نصب مسیرنما، چشم گربه‌ای جدا‌کننده مسیر و اجرای خط کشی به میزان دما و شرایط آب و هوایی بستگی دارد، افزود: 75 درصد از محور سوادکوه و منطقه جاده نظامی و لفور برای تعطیلات نوروزی خط‌کشی شده است.

وی از به‌کارگیری هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری محور سوادکوه در سه ماه آخر سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در منطقه بین زیراب و شیرگاه سوادکوه که فاقد جداکننده بود، 300 چشم‌گربه‌ای سولار جداکننده نصب شده است که کمک موثری در پیچ آینه و منطقه کار سالار برای جلوگیری از خطر سوانح رانندگی بوده است.

زمانی به نصب چشم گربه‌ای معمولی جدا کننده مسیر در سایر نقاط محور سوادکوه اشاره کرد و با بیان اینکه نصب یک تابلو مناسب موجب جلوگیری از تصادف و یا عدم نصب آن موجب خسارت می‌شود، گفت: نصب انواع بنر و تابلوهای آگاهی دهنده و هشدار دهنده در محور سوادکوه و پاکسازی روکش میانی محور انجام شده است و آشکارسازی نقاط مختلف جاده از اولویت‌های مختلف ما بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با یادآوری اینکه آب و هوا و اعتبارات به عنوان موانع طرح‌های ما در شهرستان و استان هستند، تصریح کرد: همکاران اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه در هفت نقطه جنب شرکت زیگورات، هفت تن، چالی، وشی، اداره شهرستان در پل‌سفید، منطقه چم چم، زال دره و اوریم از ساعت هفت صبح تا ساعت 21 آمادگی خدمت و راهنمایی به هموطنان را دارند.

انتها ی پیام/86015/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول