اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شاهرود:

تعادل عبور و مرور در جاده‌های شاهرود برقرار است

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به آغاز دور بازگشت بسیاری از مسافران نورزوی گفت: تعادل محسوس رفت و برگشت در ترافیک جاده‌های حوزه شهرستان شاهرود برقرار است.

تعادل عبور و مرور در جاده‌های شاهرود برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رحمت‌الله طاهری اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و سرعت خودروها به دلیل آغاز فعالیت‌های اداری و کاری از فردا، تعداد واحدهای استقراری پلیس در مسیرهای رفت و برگشت جاده‌های شهرستان شاهرود افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: پلیس هرچه در توان دارد، برای آسایش و آرامش هم‌وطنان در سفرهای نوروزی به کار گرفته و کنترل سرعت وسایل نقلیه و تذکر به رانندگان برای حفظ ایمنی از اولویت‌های این اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: بیشترین آمار بروز حوادث ترافیکی در جاده‌ها بر اثر خواب‌آلودگی و فقدان توجه کافی راننده خودرو به جلو است.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار دوربین‌های ثبت ترافیک جاده‌ای، سفرهای نوروزی سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

طاهری از مسافران نوروزی محور تهران ـ مشهد خواست تا در هر زمان و مکانی از طول مسیر مسافرت که احساس خواب‌آلودگی بر رانندگان خودروها چیره شد، در مکان‌های امن کمی استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود این استراحت در زمان خستگی، رعایت سرعت مطمئنه،حفظ فاصله طولی با خودروها ،رعایت نکات ایمنی و توجه کافی به جلو را در کاهش آمار حوادث ترافیکی مؤثر دانست.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول