اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث تصفیه‌خانه صورت می‌گیرد

تصفیه بیش از 42 هزار مترمکعب فاضلاب در مسکن مهر قزوین

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: با احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در مسکن مهر این استان بیش از 42 هزار مترمکعب فاضلاب در طول شبانه روز تصفیه می‌شود.

تصفیه بیش از 42 هزار مترمکعب فاضلاب در مسکن مهر قزوین

مجید گلابگیرها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص طرح‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در زمینه مسکن مهر با بیان اینکه در حال حاضر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر این استان در دست اقدام است، اظهار کرد: با احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در مناطق مسکن مهر این استان 42 هزار و 500 مترمکعب فاضلاب در طول شبانه روز تصفیه می‌شود.

وی افزود: طرح‌های اجرایی شرکت آبفای قزوین برای مسکن مهر استان در بخش فاضلاب علاوه بر احداث تصفیه خانه شامل احداث شبکه اصلی و فرعی و خط انتقال نیز هست.

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرحهای بخش فاضلاب در مسکن مهر استان 144 میلیارد و 400 میلیون ریال محاسبه شده که نیازمند به روز آوری در زمان اجرای طرح‌هاست، ادامه داد: افزون بر 32 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از این مبلغ دریافت شده است.

گلابگیرها بیان کرد: برای مجموع واحدهای مسکن مهر استان 23 کیلومتر شبکه اصلی پیش بینی شده بود که در سال گذشته تمام این میزان شبکه به اجرا درآمد.

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین شبکه فرعی مورد نیاز ساکنان این واحدها را 79 کیلومتر و میزان اجرای آن را تا بهمن ماه سال 92 بیش از 55.8 کیلومتر عنوان و اضافه کرد: همچنین از 38 کیلومتر خط انتقال مورد نیاز مسکن مهر استان قزوین در حوزه فاضلاب، تمام آن احداث شده است.

شایان ذکر است، به  گفته احمد هجرانفر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در آبرسانی به 49 هزار واحد مسکن مهر در استان، تاکنون بیش از 85 درصد آن را اجرایی کرده است.

جمعیت زیر پوشش خدمات این شرکت در سال 72 بیش از 430 هزار نفر بوده که در حال حاضر به 950 هزار نفر و 100 درصد افزایش یافته است و با سکونت تمام متقاضیان و مالکان مسکن مهر در این واحدها، جمعیت زیر پوشش نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول