اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظر‌آباد:

کارگروه پیگیری فرامین ولایت در نظرآباد تشکیل می‌شود

فرماندار نظر‌آباد گفت: کارگروه پیگیری فرامین ولایت در نظرآباد تشکیل می‌شود.

کارگروه پیگیری فرامین ولایت در نظرآباد تشکیل می‌شود

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نظرآباد گفت: مقام عظمای ولایت طی سال‌های اخیر بر اساس اهداف کلان نظام و انقلاب هدفگذاری‌هایی را مربوط به هر سال انجام داده‌اند.

وی افزود: بر این اساس معظم‌له هر سال را به یک نام مزین فرمودند که این نامگذاری سرفصل اهداف و برنامه‌های آن سال است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظر‌آباد با اشاره به نامگذاری سال‌جاری تحت عنوان اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: امسال نیز با توجه به اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع مشکلات اقتصادی و همچنین مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی ولایت به همین مضامین نامگذاری شده است و این تکلیف شرعی و قانونی همه مردم و مسئولان است تا از تمام توان خود برای تحقق منویات ایشان استفاده کنند.

آقایی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای رفع دغدغه‌های رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در سال‌جاری در این شهرستان انجام می‌شود گفت: بلافاصله پس از اطلاع از فرامین ولایت جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فرمانداری و شهرستان نظر‌آباد تشکیل و مقرر شد که کارگروهی به همین منظور تشکیل گردد.

وی ادامه داد: نامگذاری امسال ناشی از درک پیامبر‌گونه رهبری معظم انقلاب از نیاز‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، مشکلات و کاستی‌های کشور است که به‌طور قطع عمل به این فرامین بخش مهمی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

فرماندار نظر‌آباد تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان همراه با مردم ولایی نظر‌آباد امسال نیز به فرمان ولایت لبیک گفته و تمام توان خود را برای تحقق این فرامین و رفع دغدغه‌های معظم‌له به میدان می‌آورند.

آقایی در پایان اظهار داشت: به طور قطع تحقق برنامه‌های سال اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند ایران اسلامی را یک گام دیگر به توسعه و پیشرفت و در نهایت تحقق اهداف کلان نظام و انقلاب هدایت کند.

انتهای پیام/2302/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول