اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری پردیس:

زمین‌خواری از مشکلات شهرستان پردیس است

سرپرست جدید فرمانداری پردیس گفت: یکی از مشکلات شهرستان پردیس، زمین‌خواری است و همه باید بسیج شویم تا به عنوان یک معضل جلوی این کار را بگیریم.

زمین‌خواری از مشکلات شهرستان پردیس است

مرتضی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: چند بحران عمده در شهرستان پردیس داریم که ابتدا باید این بحران‌ها را رفع کرد.

وی تصریح کرد: ابتدا باید خوبی‌های شهرستان پردیس را دید؛ چرا که پردیس، شهری زیبا و بی‌مسئله است؛ البته از دید کسانی که در خارج از شهرستان هستند ولی در درون آن، مشکلاتی وجود دارد.

سرپرست جدید فرمانداری پردیس افزود: این مشکلات در تمام نقاط بوده و پایانی ندارد؛ اما وظیفه ما ایجاد امنیت، آرامش و آسایش است.

حیدری افزود: استاندار تهران با اشراف کاملی که به شهرستان پردیس دارد، طی جلساتی تذکرات لازم را ارائه داد و با کمک مسئولان شهرستان پردیس، این مشکلات را رفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان نوپای پردیس و در کنار آن بومهن با قدمتی مثال‌زدنی بر اساس دیدگاه دینی باید آرمان‌شهری را به وجود بیاورند که در همه کشور و دنیا مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این کاری نیست که از دست ما برنیاید؛ مسلمانان در طول تاریخ تمدن‌ساز و بنیان‌گذار بوده‌اند و منشأ حرکات اجتماعی و مدنی بسیار بزرگی محسوب می‌شوند.

حیدری ادامه داد: بر اساس تعالیم دینی، به سمت ایجاد آرمان‌شهر اسلامی خواهیم رفت و همه بسترها برای این کار فراهم است.

وی تصریح کرد: از امام جمعه پردیس نیز برای این کار کمک می‌طلبیم و امیدواریم وی هم از نظر تحقیقات، مطالعات، تدابیر و دیدگاه‌ها کمک حال مجموعه فرمانداری پردیس باشد.

سرپرست جدید فرمانداری پردیس گفت: بر اساس تعالیم دینی، آرمان‌شهر دینی در پردیس ایجاد و زندگی دینی را برای مردم فراهم خواهیم کرد و در پی آن هستیم که با دین، مردم را به سعادت برسانیم.

حیدری بیان کرد: به شوق رسیدن به بهشت باید فعالیت کرد و با توجه به خواست مردم، برنامه‌های یک یا چند ساله خود را تنظیم می‌کنیم.

وی مطرح کرد: یکی از مشکلات شهرستان پردیس، زمین‌خواری است و همه باید بسیج شویم تا به عنوان یک معضل جلوی این کار را بگیریم.

سرپرست جدید فرمانداری پردیس افزود: زمین‌خوار گورکن است و گور خود را باید با این کارش بکند؛ از این به بعد، زمین‌خواران حق ندارند به منابع طبیعی و خدادادی مردم و سرمایه‌های ملی دست‌درازی کنند.

حیدری ادامه داد: چرا باید اجازه دهیم، این‌ها نظم و آرایش یک شهر را که با مطالعات گسترده صورت گرفته به هم بریزند.

وی تصریح کرد: این همه خون شهیدانمان ریخته شده تا بتوانند برای مردم امنیت ایجاد کنند و امنیت این نبود که صدام نابود شود؛ صدام در نهایت از بین رفت و در حال حاضر موارد مهم‌تری وجود دارد که باید بدان پرداخت و یکی از این امور، مقابله با زمین‌خواری است.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول