اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف سمنان:

طرح «آرامش بهاری» در سمنان اجرایی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: طرح «آرامش بهاری» در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در سمنان اجرایی شد.

طرح «آرامش بهاری» در سمنان اجرایی شد

حجت‌الاسلام سیدسعید تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: هر سال در ایام تعطیلات نوروز، ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور طرح‌های متعددی را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به مرحله اجرا درمی‌آورند.

وی تصریح کرد: این رویه در استان سمنان نیز وجود دارد و امسال برای چهارمین سال پیاپی، طرح آرامش بهاری در شهرستان سمنان به مرحله اجرا رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان افزود: سال گذشته، اجرای طرح آرامش بهاری در سطحی گسترده در استان‌های مختلف کشور مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، نخبگان و عموم مردم قرار گرفت.

تقوی بیان کرد: امسال این طرح با تفاوت‌هایی نسبت به سال گذشته در سمنان اجرایی شده است تا بتوانیم خدمات خوبی در حوزه‌های دینی و مذهبی در راستای عملیاتی ساختن این طرح به مسافران نوروزی، زائران حرم امن رضوی و عموم مردم و شهروندان سمنانی ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند ماه در استان سمنان آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس؛ در راستای اجرای این طرح، 57 پایگاه در سراسر استان سمنان پیش‌بینی شده است که هر شبانه‌روز حداقل 30 هزار نفر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اسکان داده شوند.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول