اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مسئولان

کاروان راهیان نور مهدیشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

کاروان راهیان نور مهدیشهر با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

کاروان راهیان نور مهدیشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز مراسم بدرقه کاروان اعزامی راهیان نور مهدیشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در حسینیه گلزار شهدای مهدیشهر برگزار شد.

یکی از روحانیان کاروان راهیان نور گفت: طلاییه همچون طلا ارزشمند است و دلیل آن خون‌های مطهری بوده که بر خاکش جاری شده است.

محمد اقبال‏مقدم بیان کرد: نخستین‌بار وقتی قدم بر خاک طلاییه گذاشتم، انگار قطعه‏ای از خاک بهشت بود و انگار آسمان و زمینش با هم پیوند داشتند.

وی حال و هوای خود را این‌گونه توصیف کرد و گفت: به طلاییه که رسیدم، حال عجیبی به من دست داد، دوست داشتم بالی برای پرواز بود و در آسمان آنجا پرواز می‏کردم.

این روحانی کاروان راهیان نور گفت: طلاییه قدمگاه مردانی است که پرده‏دار حرم امن الهی بودند و امروز جوانان وظیفه دارند که حافظ این حرم باشند.

اقبال‌مقدم از حال و هوای خود در اروندرود گفت: زمانی که بر پل معلقی که میان نیستان بود، قدم گذاشتم، یاد لحظه‏ای افتادم که شهیدان بر آن گام گذاشتند و امروز ما قدم بر جای گام‌هایشان می‏گذاریم و می‏گوییم ما راهتان را ادامه می‏دهیم.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول