اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان سمنان:

نخستین روز بدون تلفات جانی در جاد‌ه‌های ‌سمنان رقم خورد

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: روز گذشته، نخستین روز از طرح نوروزی امسال بود که سوانح در جاده‌های استان سمنان قربانی نگرفت.

نخستین روز بدون تلفات جانی در جاد‌ه‌های ‌سمنان رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اظلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، علی‌رضا رضوی‌خبیر امروز در گزارشی به رسانه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه در روز سوم فروردین 1393 در استان سمنان، تصادفات، تلفات جانی نداشته است.

وی افزود: در روز گذشته چهار فقره تصادف در جاده‌های استان سمنان رخ داد که بر اثر این تصادفات، کسی کشته نشده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: بر اثر این تصادفات، پنج نفر از مسافران نوروزی مجروح شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رضوی‌خبیر با بیان اینکه دو فقره از این سوانح جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروها بوده است، عنوان کرد: نیمی از حوادث روز گذشته در جاده‌های استان سمنان به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر تصادفات در جاده‌های استان سمنان در طرح نوروزی بر اثر بی‌توجهی راننده به جلو رخ داده و لازم است که رانندگان به این مهم توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را نیز در رتبه دوم تصادفات در جاده‌های این استان در ایام نوروز عنوان کرد.

رضوی‌خبیر با بیان اینکه محور شاهرود به سبزوار از پرحادثه‌ترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: سوانح زیادی به دلیل بیابانی و خسته‌کننده بودن محور شاهرود به سبزوار به ‌وقوع پیوسته و لازم است تا رانندگان عبوری از این محور با استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول