اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروز

150 بسیجی از فیروزه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزه گفت: 150 نفر از بسیجیان حوزه‌های شهری و روستایی این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور با اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

150 بسیجی از فیروزه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مصطفی بیدکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزه اظهار داشت: کاروان راهیان نور شهرستان در این اردوی پنج روزه علاوه بر شرکت در اردوی عملی، از یادمان شهدا بازدید و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی هرچه بیشتر بسیجیان و خانواده‌های آنان با واژه شهادت، ایثار، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل‌های آینده و تجدید خاطرات رزمندگان غیور اسلام عنوان کرد.

بیدکی همچنین گفت: 50 نفر از دانشجویان استان‌های تهران و قم در قالب اردوهای بسیجی در روستاها به انجام فعالیت‌های عمرانی، ساخت و تعمیر حسینیه، مساجد و مدارس روستاهای بتو، صمان و نصرآباد و آموزش روستاییان و کودکان و نوجوانان از توابع شهرستان فیروزه مشغول هستند.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول