اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: در حال حاضر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر این استان در دست اقدام است.

اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر قزوین

احمد هجرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص طرح‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در زمینه مسکن مهر اظهار کرد: در حال حاضر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر این استان در دست اقدام است.

وی افزود: این شرکت برای اجرای طرح‌های یاد شده به 359 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که البته این مبلغ باید در روند اجرای طرح‌ها به روزآوری شود و محاسبه قیمت‌ها بر اساس نرخ روز صورت گیرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه از مبلغ یاد شده 81 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار دریافت شده است، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های بخش آب در واحدهای مسکونی مسکن مهر استان قزوین دست کم 206 میلیارد و 790 میلیون ریال است که نیاز به به‌روزآوری دارد و از همین مبلغ نیز میزان 48 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار دریافت شده است.

هجرانفر، اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های بخش فاضلاب را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: 49 هزار واحد مسکن مهر استان که طرح‌های شرکت آبفا در آن‌ها اجرایی می‌شود در زمینه فاضلاب نیازمند 144 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار است که بدون به‌روزآوری محاسبه شده و باید در زمان اجرای طرح‌ها با قیمت‌های روز محاسبه شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خاطرنشان کرد: از این میزان 48 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار دریافت شده است.

گفتنی است، جمعیت زیر پوشش خدمات این شرکت در سال 72 بیش از 430 هزار نفر بوده که در حال حاضر به 950 هزار نفر و 100 درصد افزایش یافته است.

شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین هم‌اکنون تمام 26 شهر استان را زیر پوشش خدمات خود دارد و تعداد چاه‌های در مدار آن 156 حلقه و تعداد آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت این شرکت نیز دو مورد است.

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول