اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد

اجرای 289 طرح هادی در روستاهای قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به تهیه 584 طرح هادی روستایی در این استان از اجرای 289 طرح در روستاهای قزوین خبر داد.

اجرای 289 طرح هادی در روستاهای قزوین

احمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص عملکرد اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار کرد: تاکنون 584 طرح هادی روستایی با اعتباری افزون بر 44 میلیارد و 193 میلیون ریال در استان قزوین تهیه شده است.

وی افزود: همچنین تعداد اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این استان 289 مورد بوده که در مجموع 155 میلیارد و 513 میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تعداد سندهای روستایی صادر شده در سطح استان را 56 هزار و 601 فقره اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر این تعداد سندهای شهری صادر شده در شهرهای دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر در کل بالغ بر 56 هزار و 974 هزار مورد بوده است.

فیروزی با اشاره به صدور 10 هزار و 432 فقره پروانه ساختمانی در استان قزوین تصریح کرد: همچنین واگذاری زمین روستایی به تعداد چهار هزار و 803 قطعه از دیگر اقدامات انجام شده از سوی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مدیریتی خود اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال 84 تا 91 را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: سهمیه استان در این طرح 33 هزار و 865 واحد بود که 24 هزار و 488 واحد از آنها توانستند پایان کار دریافت کنند.

وی با اشاره به بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده بر اثر زلزله در روستاهای استان اذعان کرد: این اداره کل در طول سال‌های فعالیت خود، بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در دو زلزله آوج و آبگرم و الموت را در دستور کار داشت و توانست آن را به اجرا درآورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در این خصوص گفت: در این راستا بازسازی 16 هزار و 725 واحد مسکونی به انجام رسید که برای این کار اعتباری افزون بر 531 میلیارد و 800 میلیون ریال صرف شد.

انتهای پیام/77011/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول