اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار سنندج خبر داد

ورود 19 هزار مسافر نوروزی به سنندج / مدارس رکورددار اسکان هستند

فرماندار سنندج از ورود 18 هزار و 994 مسافر نوروزی به این شهر خبر داد و گفت: یک‌هزار و 905 نفر از آنها در هتل‌ها، 10 هزار و 463 نفر در مدارس و مابقی در کمپ‌های موقت و پارک‌ها اسکان یافته‌اند.

ورود 19 هزار مسافر نوروزی به سنندج / مدارس رکورددار اسکان هستند

ولی‌الله میرزایی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: خوشبختانه هر روز که می‌گذرد با افزایش مسافران نوروزی که وارد شهر می‌شوند، مواجه هستیم.

وی افزود: کمپ‌های موقت، پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، مهمانسراها، هتل‌ها و مدارس عمده مکان‌هایی هستند که در این شهر به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی فعالیت می‌کنند.

فرماندار سنندج گفت: 68 مدرسه در شهرستان سنندج با 520 کلاس و با امکانات مناسب برای مسافران در نظر گرفته شده و به همین دلیل بیشترین مسافر ورودی به شهر در این اماکن اسکان یافته‌اند.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: تا امروز 18 هزار و 994 مسافر نوروزی به شهر سنندج وارد شده‌اند که یک‌هزار و 905 نفر از آنها در هتل‌ها، 10 هزار و 463 نفر در مدارس و مابقی در کمپ‌های موقت و پارک‌ها و مهمانسراها اسکان یافته‌اند.

وی یادآور شد: طی روزهای 28 و 29 اسفندماه به ترتیب 586 و 352 نفر در سطح مدارس شهر اسکان یافتند، ضمن آنکه در روزهای 27 تا 29 اسفند ماه گذشته 634 نفر در کمپ‌های موقت و 826 مسافر نیز در هتل‌ها اسکان پیدا کرده‌اند.

فرماندار سنندج گفت: مطابق آماری که سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به عنوان متولی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اعلام کرده است، تعداد مسافران وارد شده به شهر در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد پنج درصدی را نشان می‌دهد.

میرزایی‌اصل با اشاره به سه مرحله بازدید از اماکن اقامتی سطح شهر خاطرنشان کرد: در جریان این بازدیدها با مشکل خاصی روبرو نشدیم و مسافران از شرایط ابراز رضایت کردند.

وی با ابراز خشنودی از وضعیت خوب مسافران نوروزی طی روزهای گذشته پیش‌بینی کرد، آمار مهمانانی که به شهر سنندج وارد می‌شوند طی روزهای آینده با افزایش همراه باشد.

انتهای پیام/79012/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول