اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

تخلفات برخی از نانوایی‌های استان زنجان در ایام نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تخلفات برخی از نانوایی‌های استان طی ایام نوروز خبر داد.

تخلفات برخی از نانوایی‌های استان زنجان در ایام نوروز

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فلسفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات مختلف است.

وی با اشاره به اینکه سالانه اقدامات بسیاری توسط این سازمان و به تبع آن اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای مبارزه با تخلفات و رسیدگی به پرونده‌های مربوط در این زمینه انجام می‌شود، اضافه کرد: در ایام نوروز مبارزه با اینگونه تخلفات با شدت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در راستای تنظیم بازار از 15 اسفند ماه سال گذشته بیان کرد: این اقدامات تا 17 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز به منظور رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی یک شعبه ثابت در اداره کل تعزیرات استان تشکیل شده است، اظهار کرد: این شعبه در راستای رسیدگی به شکایات مراجعان راه‌اندازی شده است.

عزیزپور در ادامه با اشاره به بازرسی‌های انجام شده توسط این اداره کل در ایام نوروز تصریح کرد: با بازرسی‌های به عمل آمده مشخص شد تعدادی از نانوایی‌های استان که موظف به پخت نان در ایام نوروز بودند و سهمیه آرد مربوط را نیز دریافت کرده بودند، تعطیل بودند که در همین راستا پرونده تخلفاتی برای آنها تشکیل شده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه 09651 اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و نظرات خود را با سامانه پیامکی مذکور به اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

این مسئول همچنین با اشاره به گشت‌های سیار این اداره در سطح شهر به ویژه در مناطقی که مهمانان نورزی بیشتر سکونت دارند، اظهار داشت: اداره کل تعزیرات استان در ایام عید همچون قبل با جدیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول