اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اسکان 6 هزار فرهنگی در مدارس استان زنجان

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اسکان 6 هزار فرهنگی در مدارس استان زنجان خبر داد.

اسکان 6 هزار فرهنگی در مدارس استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالقاسم احمدی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر استان زنجان در سال‌جاری اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هر سال چند هفته قبل از عید اقدامات لازم را به منظور اسکان مسافران فرهنگی در نوروز انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور هماهنگی‌های لازم در راستای اسکان مسافران فرهنگی در مدارس استان تصریح کرد: امسال تعداد 15 پایگاه به منظور ارائه خدمات به مسافران فرهنگی آماده‌سازی شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طی چهار روز گذشته از آغاز تعطیلات نوروزی 6 هزار و 155 نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند، اظهار داشت: تعداد اسکان مسافران در روزهای مختلف متفاوت است.

این مسئول در ادامه با اشاره به آماده‌سازی 80 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی بیان کرد: امسال 320 کلاس به صورت ویژه برای اسکان این گروه از مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

احمدی همچنین به آماده‌سازی 320 کلاس در حد «الف» و 120 کلاس در حد «ب» گفت: امسال 60 کلاس نیز در حد «ج» برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده‌اند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در راستای راهنمایی مسافران ارائه کرد و اذعان داشت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی و به منظور راهنمایی بهینه مسافرین نوروزی، بنرهای راهنمای مسافرین در سطح شهر و ورودی‌های آن چاپ و نصب شده بود.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: همچنین نقشه‌های مخصوص راهنمای مسافران و نقشه شهر نیز چاپ و در اختیار مسافرین نوروزی از طریق ستادهای اسکان قرار گرفته بود تا مشکلی برای آنها از نظر تردد در سطح استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول