اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر در سمنان:

تصادف منجر به فوت در جاده‌های برون‌شهری سمنان نداشته‌ایم

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان سمنان گفت: تصادف منجر به فوت در جاده‌های برون‌شهری سمنان نداشته‌ایم.

تصادف منجر به فوت در جاده‌های برون‌شهری سمنان نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در سومین روز از سال جدید، فرماندار سمنان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان سمنان به اتفاق اعضای ستاد از مراکز ارائه خدمات به مسافران نوروزی در شهرستان سمنان بازدید کردند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان سمنان در این مراسم رفع نیازهای مسافران را اعم از امنیت، اسکان،خدمات خودرو و ... مورد تاکید قرار داد.

حسن سعدالدین ادامه داد: با توجه به جلسات مستمر ستاد پیش از آغاز سال جدید، هماهنگی‌های لازم در حوزه شهرستان سمنان در این زمینه به عمل آمده است.

وی گفت: در نظرسنجی صورت گرفته از مسافران و زائران ثامن‌الحجج، علی ابن موسی‌الرضا (ع)، مسافران از حضور و اسکان در شهرستان سمنان ابراز رضایت و خرسندی کردند.

فرماندار سمنان با حضور در دو بنای تاریخی، خانه کلانتر و خانه تدین از فعال‌سازی این خانه‌ها به عنوان بخشی از پتانسیل گردشگری در شهرستان ابراز رضایت کرد.

سعدالدین با حضور در بخش اورژانس و کلینیک بیمارستان فاطمیه از آمادگی پرسنل درمانی و اورژانس تقدیر و بیان کرد: با گذشت اوج مسافرت‌ها و ترافیک سنگین آغاز سال تاکنون، تصادف منجر به فوت در جاده‌های برون‌شهری نداشته‌ایم و این موضوع بیانگر مشارکت بالای مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش و اطلاع‌رسانی از سوی صدا و سیما و حضور فعالانه پلیس راهور در جاده‌های استان است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان سمنان در پایان این بازدید مشترک با اعلام اینکه شهرستان سمنان هم‌چنان آمادگی اسکان بیشتر مسافران نوروزی را دارد، از زائران و مسافران در مسیر رفت و برگشت خواست تا با اسکان در شهر سمنان ضمن استراحت بیشتر و استفاده از پتانسیل گردشگری و تاریخی سمنان سفری خوش را برای خود و خانواده به دور از هر حادثه رقم بزنند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول