اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

افزایش 10 درصدی بازدیدکنندگان موزه ذوالفقاری زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان از افزایش 10 درصدی بازدیدکنندگان از موزه ذوالفقاری زنجان خبر داد.

افزایش 10 درصدی بازدیدکنندگان موزه ذوالفقاری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی رحمتی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر استان زنجان در سال‌جاری گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اعضای این ستاد از زمان آغاز به کار آن ارائه کرد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌های متعدد به منظور هماهنگی بیشتر در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر استان بیان کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های عضو در این ستاد تاکنون اقدامات قابل توجهی در استان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شهرداری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، اداره کل آموزش و پرورش، دادگستری، اداره کل راه و شهرسازی، صدا و سیما، راهنمایی و رانندگی و اوقاف و امور خیریه استان را از جمله اعضای ستاد خدمات سفر استان عنوان کرد و گفت: طی چند روز گذشته دستگا‌ه‌های مذکور بر اساس وظایف ابلاغ شده به آنان خدمات بسیاری را به مسافران ارائه داده‌اند.

این مسئول با اشاره به نظارت‌های انجام شده توسط ستاد تسهیلات سفر در این ایام توضیح داد: تاکنون تخلفی در زمینه ارائه خدمات به مسافران مشاهده نشده است.

رحمتی در ادامه با اشاره به افزایش 10 درصدی بازدید مسافران و گردشگران از موزه ذوالفقاری استان طی چند روز گذشته بیان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود این رقم در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

وی همچنین با ارائه گزارشی از تعداد مسافران اسکان یافته در مکان‌های اقامتی استان تصریح کرد: تا امروز 241 نفر در هتل‌های استان، 65 نفر در هتل آپارتمان‌ها و در مدارس نیز بیش از یک‌هزار نفر اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به سایر اماکن گردشگری و مذهبی استان از جمله گنبد سلطانیه اظهار امیدواری کرد با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده تعداد افراد بازدید‌کننده از این اماکن نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول