اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر زنجان صورت گرفت

انتقاد استاندار زنجان از ضعف موجود در سیستم راهنمای مسافران در نوروز

استاندار زنجان از ضعف موجود در سیستم راهنمای مسافران نوروزی در این استان انتقاد کرد.

انتقاد استاندار زنجان از ضعف موجود در سیستم راهنمای مسافران در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر استان زنجان در سال‌جاری اظهار کرد: طی ماه‌های قبل آرامش مطلوبی در وضعیت استان‌های کشور برقرار شده است که همین امر موجب شده مردم مسافرت را فقط به ایام نوروز محدود نکنند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی این بود با آرامشی که پیش از عید نوروز وجود داشت، در این ایام نیز بر کشور حاکم شود و التهابی وجود نداشته باشد.

استاندار زنجان ادامه داد: وضعیت موجود شرایطی را فراهم کرد تا مردم سفرهای خود را که غالباً در ایام نوروز و نیمه دوم شهریور بود در سایر ایام نیز انجام دهند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های عضو در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، اوقاف، نیروی انتظامی و ... تصریح کرد: امیدواریم جمع‌بندی خدمات امسال موجب شود که سال آینده خدمات بهتری را ارائه دهیم.

این مسئول با تاکید بر ایجاد تغییراتی در ارائه خدمات به مسافران در نوروز سال آینده اظهار کرد: طبق سال‌های قبل امسال نیز برخلاف تلاش‌های انجام شده توسط اتاق اصناف استان، نتوانستیم در این ایام اقتصاد شهر زنجان را طی چند روز نخست سال فعال کنیم و بازار در این مدت مطلقاً تعطیل بود.

انصاری با بیان اینکه شهر تعطیل بی‌انگیزگی ایجاد کرده و موجب می‌شود، گردشگران رغبتی برای حضور در شهر و بازدید نداشته باشند، تصریح کرد: باید برای جذب گردشگر در نوروز سال آینده برنامه‌ریزی‌های اصولی داشته باشیم.

وی همچنین با انتقاد از نبود سیستم راهنمای گردشگر در استان به ویژه در ورودی شهر گفت: ما آشکارا در راهنمای مسافران نوروزی ضعف داریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر سال تعدادی از جوانان داوطلب هلال‌احمر نسبت به راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی اقدام می‌کردند، بیان کرد: امسال در این زمینه به درستی عمل نشده است و حتی برخی از مسافران به استانداری هم برای دریافت راهنمایی‌های لازم در زمینه اماکن گردشگری استان مراجعه کرده بودند.

این مسئول با بیان اینکه ارائه راهنمایی مناسب به مسافران موجب جذب گردشگر بیشتر و همچنین آرامش مسافران می‌شود، تصریح کرد: باید اقدامات لازم برای رفع نواقص موجود در نوروز سال آینده انجام شود.

به گزارش فارس پس از این جلسه استاندار زنجان از بخش‌های مختلف ستاد خدمات سفر استان زنجان از جمله نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی استان بازدید کرد.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول