اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرمرادی در گفت‌وگو با فارس:

بانوان بدمینتون‌باز قم برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کنند

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای حضور موفق تیم بانوان قم در مسابقات باشگاه‌های کشور و کسب جواز صعود به لیگ دسته اول خبر داد.

بانوان بدمینتون‌باز قم برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کنند

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم موانعی که بر سر راه حضور پرقدرت تیم بانوان قم در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای رده‌های سنی مختلف بدمینتون کشور قرار داشته را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: البته تنها و بزرگترین مانع در مسیر روبه پیشرفت بدمینتون قم، به مباحث مالی باز می‌گردد که امیدوارم با رفع آن بتوانیم قوی‌تر از مسابقات سال 92 در رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور حضور یافته و برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول رقابت کنیم.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با بیان اینکه تیم قم در رقابت‌های سال قبل لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور حضور داشت افزود: چهره تیم‌های برتر رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور در حالی مشخص شد که تیم ما متاسفانه در مرحله حذفی از این رقابت‌ها کنار رفت.

وی یادآور شد: مرحله اول دوازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میزبانی هیئت بدمینتون استان گلستان و شهر گنبد کاووس به انجام رسید و با شناخت تیم‌های راه یافته به لیگ دسته اول پایان یافت.

پیرمرادی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، در این پیکارها که با شرکت 12 تیم در قالب چهار گروه به انجام رسید، تیم رامیان، تیم مهر و ماه تهران، تیم عطر مادر گلستان و تیم قرچک تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های مهر و ماه تهران و نماینده رامیان برای راهیابی به مرحله نهایی پیکار کردند و دو تیم عطر مادر گلستان و قرچک ورامین برای راهیابی به مرحله نهایی به مصاف هم رفتند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: دیدار فینال دوازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بین تیم‌های قرچک تهران و نماینده رامیان برگزار شد و در پایان این مسابقه تیم قرچک تهران به مقام نخست دست یافت.

وی اظهار داشت: در این پیکارها تیم قرچک تهران توانست با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از مسابقات شود، ضمن اینکه تیم نماینده رامیان دوم شد و تیم‌های مهر و ماه تهران و عطر مادر گلستان به ترتیب مقام سوم و چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول