اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نوروزی سد و نیرگاه دز خبر داد

بازدید 8 هزار نفر از مسافران نوروزی از سد و نیروگاه دز اندیمشک

مسئول ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز گفت: در دو روز گذشته تاکنون بیش از 8 هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از سد و نیروگاه دز اندیمشک بازدید کردند.

بازدید 8 هزار نفر از مسافران نوروزی از سد و نیروگاه دز اندیمشک

مرتضی طیبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد :از شروع تعطیلات سال نو تا امروز 8 هزار و 690 نفر از مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از این سد و نیروگاه آن بازدید کرده‌اند.

وی افزود: همچنین از 25 اسفند تا امروز بیش از 2 هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور از استان‌های مختلف کشور از این سد و تاسیسات آن بازدید نمودند.

مسئول ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز با بیان این که 100 نفر از پرسنل  این سد کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را به عهده دارند تصریح کرد: بیش از 60 هزار برشور، تقویم و بسته فرهنگی حاوی اطلاعات و مشخصات فنی این سد مهم برق آبی کشور برای توزیع بین بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک سد و نیروگاه دز نخستین نیروگاه برق آبی ساخته شده کشور در 23 کیلومتری شمال شرقی اندیمشک قرار داشته و به خاطر جاذبه‌های طبیعی و داشتن بیش از 6 کیلومتر تونل ماشین رو یکی از قطب‌های گردشگری استان خوزستان محسوب می‌شود.

در نوروز 92 بیش از 93 هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از مجموعه سد و نیروگاه دز بازدید کردند.

انتهای پیام/72020/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول