اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

راهیان نور عامل تحکیم روحیه خودباوری و ایثار در جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: اردوهای راهیان نور عامل تحکیم و تثبیت روحیه خودباری و ایثار در جامعه است.

راهیان نور عامل تحکیم روحیه خودباوری و ایثار در جامعه است

سید محمدرضا حسینی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دامغان به مناطق جنگی در گفت‏وگو با خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و تأثیرات آن بر جامعه بیان کرد: معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ایجاد و تحکیم روحیه خودباوری، ایثار و گذشت و ایجاد فرهنگ جهاد در راه خدا بسیار مثمر است.

وی جهاد مردان و زنان را خوب و مفید دانست و افزود: اگر جهادگران در جامعه نباشند، افراد سودجو و سلطه‌طلب بر جامعه حاکم می‏شوند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: استکبار به دنبال این است که ذره‏ای از عزم ملت ایران را بکاهد، ولی باید بدانند تا هنگامی که فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور زنده است، نقشه‏های آنان با شکست مواجه خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: اگر بتوانیم ایده‏های شهیدان و آرمان‌هایشان را آن‌طور که باید در جامعه و در رفتار فردی و اجتماعی پیاده کنیم، شکی نیست که همه ناکامی‏ها و عقب‌ماندگی‏ها به پیشرفت و پیروزی‏های بزرگ تبدیل می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان به تبیین فرهنگ شهادت و آمیختگی آن با فرهنگ عاشورایی حضرت اباعبدالله‏ الحسین (ع) پرداخت و جوانان را به ادامه این راه روشن سفارش کرد.

وی افزود: از اهداف دیگر راهیان نور، معرفی و تبیین نقش جوانان در دفاع مقدس و تکلیف جوانان امروز در فرماندهی جنگ نرم دشمن است.

حسینی گفت: ارائه الگوهای برتر و دست‌یافتنی و ترویج شاخص‏های رفتاری در بین نسل جدید از برکات انقلاب اسلامی ماست.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول