اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان:

راهیان نور راه مقابله با تأثیرات منفی جنگ نرم دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: اردوهای راهیان نور حرکت مثبت فرهنگی در راستای مقابله با تأثیرات منفی جنگ نرم دشمن است.

راهیان نور راه مقابله با تأثیرات منفی جنگ نرم دشمن است

حجت‏الاسلام مهدی مقری امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دامغان به مناطق عملیاتی در گفت‏وگو با خبرگزاری فارس در استان سمنان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: از زمانی که طرح راهیان نور اجرایی شده است، شاهد روشن‌گری و افزایش بصیرت آحاد جامعه خصوصا نسل بعد از جنگ بوده‏ایم.

وی با اشاره به تأثیرات فردی و اجتماعی اردوهای راهیان نور افزود: افراد بعد از حضور در سرزمین نور، متحول می‏شوند و این قابل بیان نیست و تغییرات این‌چنینی به وضوح از حالات زائران مشخص است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان اظهار کرد: دست‌نوشته‏ها و یادداشت‏های این افراد بعد از حضور در مکان‏های جنگی بیانگر تغییر در رفتار آنهاست و این جای بسی امیدواری دارد.

مقری افزود: جنگ نرم امروز به صورت پنهان با ابزارهای مختلف از جمله ماهواره، بلوتوث، تلفن‏های همراه، اینترنت و فضای مجازی در جامعه رواج یافته است.

وی تصریح کرد: در این بین، باید با توجه به شرایط موجود هوشیار باشیم و نگذاریم تأثیرات منفی شبکه‏های ماهواره‏ای و... در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان گسترش یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان تأکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور می‏تواند نقش بسیار تعیین کننده‏ای در خنثی‏سازی جنگ نرم دشمن داشته باشد.

مقری گفت: اردوهای راهیان نور یک حرکت مثبت فرهنگی در جامعه است که توانسته تأثیرات بسیار مثبتی را ایجاد کند.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول