اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد

برخورد مستمر پلیس با رانندگان حادثه‌ساز در گیلان

معاون اجتماعی پلیس گیلان از برخورد مستمر با رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز در این استان خبر داد.

برخورد مستمر پلیس با رانندگان حادثه‌ساز در گیلان

محمدرضا جعفری‌خیرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن ایام نوروز و تسلیت ایام فاطمیه اقدام‌های پلیس برای رفاه، آسایش و امنیت خاطر مردم و مسافران نوروزی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه امنیت مطلوبی در گیلان برای مردم و مسافران نوروزی فراهم شده است، افزود: پلیس با فعال‌سازی قرارگاه نوروزی به صورت لحظه‌ای تمام اتفاق‌ها در سطح استان را رصد می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با ستاد تسهیلات سفر درباره اسکان تمرکزی مسافران در استان صورت گرفته است، یادآور شد: پلیس در طول تعطیلات نیز بر نحوه ارائه خدمات و رعایت قوانین صنفی توسط هتل‌دارها، مسافرخانه‌ها، اماکن زیارتی و مسافرتی و پارک‌ها نظارت می‌کند و رفتار صنوف را در زیر ذره‌بین خود دارد.

وی فعال‌سازی بیش از یک‌هزار واحد گشتی خودرویی و پیاده پلیس را از جمله اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگین محورهای ورودی استان، پلیس در تمام محورها و سطح شهر حضور دارد و با هرگونه بی‌نظمی که موجب سلب آسایش مردم شود برخورد می‌کند.

جعفری‌خیرخواه برخورد مستمر با رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز را از اولویت‌های اصلی پلیس ذکر کرد و یادآور شد: پلیس در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون با راننده خاطی برخورد می‌کند.

وی ضبط گواهینامه راننده خودروی متخلف را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و متذکر شد: خودروی راننده متخلف تا پایان تعطیلات به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/2300/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول