اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

یک پزشک عمومی سهمیه دیلم شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: از کل پنج سهمیه پزشک عمومی استان یک پزشک سهمیه دیلم شد.

یک پزشک عمومی سهمیه دیلم شد

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم به کمبود شدید پزشک عمومی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار کرد: کمبود پزشک عمومی به علت نزدیک بودن به آزمون دستیاری واقعاً در استان زیاد است و از کل پنج سهمیه پزشک عمومی استان یک پزشک سهمیه دیلم شد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های واحد گسترش شبکه مشکل پزشک مرکز بهداشتی درمانی شهر امام حسن و روستای سیامکان تقریباً برای ایام نوروز رفع شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم ادامه داد: سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی، نظافت واحدهای محیطی را جدی بگیرند و واحد به واحد یک خانه تکانی اساسی و خوبی در مراکز انجام دهند.

ناصری از امور عمومی و خدمات اداری شبکه خواست تا حتماً بر نظافت واحدهای محیطی نظارت کنند و از پرسنل مراکز خواست بحث پوشیدن روپوش و نصب اتیکت خصوصاً در ایام نوروز را رعایت کنند.

وی بر رعایت نظم و انظباط اداری و منظم بودن پرسنل مراکزی که در این ایام میهمان‌پذیرند، تاکید کرد و افزود: پرسنل مراکز باید با اخلاق خوش پاسخگوی سئوالات و نیازهای میهمانان نوروزی باشند و آنان را راهنمایی کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: ساعات کار مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌ها و خدمات ارائه شده در ایام نوروز برای اطلاع‌رسانی به عموم به صورت بنر تهیه شده و در سطح شهر نصب می‌شود و سرپرستان مراکز هم ساعات کار مرکز را در ورودی مرکز اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: حفظ نظم و انظباط در اجرای برنامه‌ها در راس کلی برنامه‌ها باشد و حتماً سرپرستان مراکز صبح و بعدازظهر مرکز را پایش کنند و اگر نقصی وجود دارد به ستاد شبکه انتقال دهند تا رفع اشکال شود.

ناصری افزود: ستاد بهداشت محیط، هماهنگی خوبی بین واحدهای اجرایی و سرپرستان مراکز ایجاد کند تا در این ایام کمترین مشکل را در سطح شهرستان داشته باشیم.   

انتهای پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول