اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور خبر داد

ثبت 2 میلیون و 300 هزار اسکان در نخستین روز سال

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور با بیان اینکه تا پایان اول فروردین ماه 2 میلیون و 300 هزار اسکان در استان‌های کشور ثبت شده است. گفت: فارس رتبه چهارم اقامت مسافران نوروزی را کسب کرد.

ثبت 2 میلیون و 300 هزار اسکان در نخستین روز سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی رحمانی‌موحد عصر امروز در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شهر شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 28 اسفندماه 92 تا یکم فروردین ماه 93 استان‌های خراسان رضوی، مازندران، گیلان، فارس و اصفهان رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور افزود: تا پایان اول فروردین ماه 2 میلیون و 300 هزار اسکان در استان‌های کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در استان فارس در راستای استقبال و ارائه خدمات به مسافران نوروزی بیان کرد: شهرداری شیراز در ورودی‌های شهر اقدامات مناسبی انجام داده و همکاری خوبی با ستاد هماهنگی خدمات سفرهای این استان داشته است.

رحمانی‌موحد با بیان اینکه مسافران نوروزی تاکنون از خدمات ستاد تسهیلات ابراز رضایت کرده‌اند، تصریح کرد: مردم و تاریخ فارس همواره نقش قابل توجه و تاثیرگذاری در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی داشته‌اند و بسیاری از ایرانیان برای سفر به این استان مشتاق هستند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر هدیه معاونت گردشگری به مردم فارس گفت: عیدی معاونت گردشگری کشور به فارس خدمت خالصانه است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور تصریح کرد: توسعه گردشگری داخلی و جذب گردشگری خارجی به عنوان راهبرد اساسی و اولویت مهم در معاونت گردشگری مورد توجه است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری از جمله حوزه‌هایی است که با هر دو حوزه اقتصاد و فرهنگ مرتبط است و امیدواریم به یمن نام‌گذاری سال جدید با مدیریتی جهادی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری کشور باشیم.

رحمانی‌موحد در پایان ابراز داشت: در حوزه گردشگری حداکثر توانمندی و بهره‌وری را برای توسعه در این بخش به کار می‌گیریم.

به گزارش فارس مرتضی رحمانی‌موحد رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور در دومین سفر استانی خود به فارس پس از قم ضمن بازدید از ستادهای هماهنگی خدمات سفر در شهر شیراز و زیارت از حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در جلسه ستاد هماهنگی در استانداری فارس شرکت می‌کند.

بازدید هوایی از تخت جمشید نیز از دیگر برنامه‌های او است که در دومین روز سفر به فارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول