اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز سال جدید صورت گرفت

افزایش 15 درصدی گردشگران شهر زیرزمینی نوش‌آباد

مدیر شهر زیر زمینی نوش‌آباد با بیان اینکه بیش از 4.5 هزار گردشگر، آغاز سال جدید را در این مجموعه باستانی جشن گرفتند گفت: این میزان ورود گردشگر به شهر تاریخی نوش‌آباد، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 15 درصد افزایش داشته است.

افزایش 15 درصدی گردشگران شهر زیرزمینی نوش‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس شافعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان ورود گردشگر به شهر تاریخی نوش‌آباد، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 15 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به آستانه‌های مرکز کشور، تسهیلات سفر و ارائه خدمات ارزان قیمت در نوش‌آباد، از جمله عوامل جذب گردشگر به این شهر تاریخی است.

به گفته مدیر شهر زیر زمینی نوش‌آباد مسیر گردشگری نوش‌آباد، شامل شهر زیرزمینی، مسجد جامع، مسجد امام علی(ع)، قلعه خشتی سیزان و تور کویرگردی است که مسیر مسجد امام علی(ع) تا مسجد جامع، به صورت پیاده راه طی می‌شود تا گردشگران نوروزی با آثار تاریخی این شهر آشنا شوند.

این مسئول متذکر شد: اختصاص هشت واحد آموزشی، ساماندهی خانه‌های استیجاری به اضافه  بوستان‌های لاله و شقایق، از جمله خدمات گردشگری در نوش‌آباد است.

شهر تاریخی نوش‌آباد، با وجود 21 اثر ملی از جمله پنج شهر کوچک گردشگری کشور است که به علت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت تهران به جنوب و نزدیکی با شهر کاشان، جایگاه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/2406/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول