اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خبر داد

وقوع 15 تصادف جرحی در کردستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از وقوع 15 تصادف جرحی درون‌شهری در این استان و همچنین افزایش 100 درصدی گشت‌های محسوس پلیس خبر داد.

وقوع 15 تصادف جرحی در کردستان

سیدعارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی از وضعیت مسافران اقدام به افزایش گشت‌های راهنمایی و رانندگی در سطح استان کردیم.

وی افزود: در این راستا 20 گشت نامحسوس درون ‌شهری، 35 گشت محسوس و 25 گشت موتوری فعال شدند، ضمن آنکه در 150 نقطه ثابت مانند ورودی شهرها تفرجگاه‌ها و میادین پرتردد مستقر شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مسافرانی که به دو شهر مهم استان سفر می‌کنند در شهر سنندج چهار مدرسه و در شهرستان بانه نیز مدارسی به عنوان پارکینگ برای پارک خودروهای مسافران پیش‌بینی شده است.

قادرزاده با بیان اینکه امسال گشت‌های خودرویی با افزایش مواجه بوده است، میزان افزایش گشت‌های محسوس در مقایسه با سال گذشته را 100 درصد عنوان کرد و گفت: در راستای کارهای آموزشی نیز مواردی لحاظ شده است.

وی گفت: 150 پلیس‌یار جوان با همکاری جمعیت هلال‌احمر به منظور ارشاد و هدایت مسافران نوروزی در تقاطع‌ها و میادین با لباس پلیس به‌کارگیری شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تصریح کرد: همچنین در خصوص شعار امسال پلیس راهنمایی و رانندگی نیز بنرها و اطلاعیه‌های مناسبی در سطح شهرها نصب شده است.

قادرزاده شعار امسال این مجموعه را «با گذشت و صبوری سفری ایمن داشته باشید» ذکر کرد و افزود: گذشت به معنای رعایت حقوق دیگران و صبوری برای پرهیز از شتاب و عجله ماهیت این شعار است.

وی در ادامه به بیان آماری در خصوص تصادفات درون شهری پرداخت و گفت: از روز 25 اسفندماه 92 تا روز گذشته در مجموع 15 فقره تصادف منجر به جرح در استان به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تنها شاهد افزایش یک فقره تصادف جرحی بوده‌ایم که درصد بسیار ناچیزی را شامل می‌شود.

قادرزاده با ابراز خوشحالی از اینکه تاکنون تصادف منجر به فوت در جاده‌های درون شهری استان به وقوع نپیوسته است، ابراز امیدواری کرد مسافران و شهروندان با رعایت دقیق قوانین سفر و نوروزی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول