اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 قم خبر داد

چادرهای مسافرتی امانی رایگان به زائران نوروزی در قم

شهردار منطقه 2 قم گفت: به مسافرانی که چادر به همراه ندارند، چادرهای مسافرتی رایگان به صورت امانی ارائه داده می‌شود.

چادرهای مسافرتی امانی رایگان به زائران نوروزی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سجاد خدایی با اشاره به راه‌اندازی ستادهای راهنمایی زائران در مناطق هشت‌گانه شهرداری به مناسبت ایام نوروز اظهار کرد: این ستادها از چند روز گذشته از جمله در منطقه 2 شهری قم آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: کمپینگ‌های برپایی چادر هم در بوستان‌های فدک و امام رضا(ع) در نظر گرفته شده‌‌اند تا مسافران از این بابت دچار مشکل نشوند.

شهردار منطقه 2 قم با بیان اینکه در محل‌های برپایی چادر، امکاناتی از قبیل آب جوش، نمک و لیوان یک بار مصرف به صورت رایگان در میان مسافران و زائران نوروزی توزیع می‌شود، گفت: به کسانی که چادر مسافرتی به همراه ندارند نیز چادرهای رایگان به امانت داده می‌شود.

وی ادامه داد: بنرها و تابلوهای راهنمای مسیر هم به تعداد کافی در همه مناطق از جمله منطقه دو شهری قم نصب شده‌اند تا مسافران در کمترین زمان ممکن و با هدایت صحیح به محل‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

خدایی از کنترل دقیق پارکینگ‌ها و رصد ورودی و خروجی آنها خبر داد و عنوان داشت: ستادهای اطلاع‌رسانی و خدمات شهری شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه در سه نوبت کاری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی در قم هستند.

شهردار منطقه 2 قم خاطرنشان کرد: بازدیدی از ستادها، کمپینگ‌ها و پارکینگ‌های شهری داشتیم که نتیجه آن، اطلاع از رضایت‌مندی مسافران بوده است.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول