اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد راهیان نور استان سمنان خبر داد

اعزام 12 هزار نفری کاروان‏های راهیان نور مردمی از سمنان

رئیس ستاد راهیان نور استان سمنان گفت: حدود 12 هزار نفر از سراسر استان سمنان در قالب اردوی راهیان نور مردمی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

اعزام 12 هزار نفری کاروان‏های راهیان نور مردمی از سمنان

اسحاق هراسانیان در گفت‏وگو با خبرگزاری فارس در استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک سال نو اظهار کرد: قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از ابتدای سال 92 جلسات متعددی در خصوص اردوهای راهیان نور غرب، شمال غرب و جنوب کشور برگزار کرده است.

وی در خصوص اعزام کاروان‏های راهیان نور مردمی به مناطق عملیاتی جنوب گفت: مکان‏هایی برای اسکان در جنوب و شمال خوزستان پیش‌بینی شده که آمادگی پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی را در طول سال در 2 اردوگاه شهید شوکت‌پور در اندیمشک و شهید شاطری در خرمشهر دارند.

رئیس ستاد راهیان نور استان سمنان خاطر نشان کرد: قرارگاه‏های ستاد راهیان نور همچنین از اواخر اسفندماه پذیرای فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج و سرگروه‏های نمونه صالحین در مناطق عملیاتی بوده و این ستاد تا نیمه اول فروردین‌ماه پذیرای کاروان‏های اعزامی به مناطق است.

هراسانیان عنوان کرد: امسال پیش‏بینی ما با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم استان، این است که حدود 12 هزار نفر از مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های مردمی با اتوبوس و قطار و خودرو‏های شخصی دیدن کنند.

وی در خصوص اعزام کاروان‏های دانش‏آموزی و دانشجویی که پیش از این انجام شده است نیز گفت: خوشبختانه در کمال امنیت و با پشتیبانی کامل اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی انجام شد.

رئیس ستاد راهیان نور استان سمنان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور مردمی با همراهی راویان، روحانیان، مداحان اهل‌بیت (ع)، امدادگران، خادمان شهدا و مسئولان در حال برگزاری بوده و برنامه‏های متنوع فرهنگی نیز در طول سفر ویژه زائران مناطق عملیاتی جنوب برنامه‏ریزی شده است.

هراسانیان یادآور شد: خدمات ستاد راهیان نور ویژه زائران سرزمین‏های نور به صورت رایگان به مردم ارائه می‏شود.

انتهای پیام/2249/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول