اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اردوی‌ آماده‌سازی

فوتسالیست قمی به تیم ملی دعوت شد

فوتسالیست قمی برای اعزام به مسابقات فوتسال قهرمانی جام ‌ملت‌های سال 2014 آسیا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دعوت شد.

فوتسالیست قمی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا که از روز دهم اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی کشور ویتنام برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان برای دفاع از 10 قهرمانی خود در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

علاوه بر کسب افتخارات متعدد در مسابقات قهرمانی آسیا و جام ملت‌های آسیا و همچنین درخشش در جام‌های جهانی 2008 برزیل و 2012 تایلند، نایب قهرمانی در نخستین دوره حضور در تورنمنت گراند پریکس برزیل موجب شد تا تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان یکی از تیم‌های معتبر این جام که به جام جهانی کوچک در جهان فوتسال مطرح است، شناخته شود.

بعد از کسب عنوان قهرمانی در سال 2013 تورنمنت بین‌المللی فوتسال هانژو در کشور چین، قهرمانی در رشته فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در کشور کره جنوبی و همچنین مقام سوم رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی فوتسال برزیل ملقب به جام جهانی کوچک در سال گذشته میلادی علیرضا وفایی فوتسالیست قمی، بار دیگر فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به دست می‌آورد.

وفایی از جمله بازیکنان مورد علاقه سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال یعنی خسوس کاندلاس و همچنین یکی از امیدهای تیم ملی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود تا تیم ملی بتواند بار دیگر با عبور از تیم‌های قدر شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، به دیدار نهایی برسد.

هم‌گروهی ایران با چین، استرالیا و اندونزی

در حالی که تیم‌های چین، استرالیا و اندونزی حریفان کشورمان در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌روند، تیم‌های ازبکستان، ژاپن و تایلند نیز با توجه به رشد فوتسال خود، از رقبای جدی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا قلمداد می‌شوند.

اما در راه تشکیل تیمی قوی و منسجم برای حضور در جام ملت‌های آسیا، کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای اعزام به این رقابت‌ها معرفی کرد که در بین آنها نام علیرضا وفایی فوتسالیست توانای قمی نیز به چشم می‌خورد.

ملی پوشان فوتسال کشورمان از روز پنج‌شنبه هفتم فروردین‌ماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال مشغول تمرینات آماده‌سازی خود می‌شوند تا برای حضور در جام ملت‌های آسیا که در کشور امارات برگزار می‌شود، آماده شوند.

وفایی در حالی به مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌رود که پیش از وی علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان اولین فوتسالیست قمی سابقه حضور در چهار دوره اخیر رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره آسیا را دارد و موفق‌ترین فوتسالیست قمی عضو تیم ملی محسوب می‌شود زیرا دو بار قهرمانی را با تیم ملی کسب کرده است.

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول