اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت گرفت

بازدید معاون فرماندار ورامین از روند خدمات‌رسانی پایگاه‌های نوروزی

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ورامین به همراه بخشدار جوادآباد از پایگاه‌های نوروزی بازدید کردند.

بازدید معاون فرماندار ورامین از روند خدمات‌رسانی پایگاه‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امشب و در اولین روز سال 93 معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ورامین به همراه بخشدار جوادآباد از پایگاه‌های امدادی، انتظامی، راهور و گردشگری در ورامین و جوادآباد بازدید و در جریان روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان قرار گرفته و از اقدامات ارزشمند دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی تقدیر کردند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین در حاشیه این بازدیدها در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و نیز فرا رسیدن سال نو اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه آحاد مردم باشد.

سید رضا طباطبایی با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» اظهار داشت: به امید خدا با همه توان و با همدلی و تلاش همه‌جانبه مردم و دولتمردان گام‌های بلندی در عرصه اقتصاد و فرهنگ در سال 93 برداشته می‌شود و ان‌شاءالله امسال سال جهش کشور در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

وی تصریح کرد: اینکه در ایام تعطیل و روزهای استراحت عده‌ای از هموطنان و همکاران با چشم‌پوشی از تعطیلات به خدمت‌رسانی بیشتر در حوزه‌های مختلف انتظامی، درمانی، امدادی و ... می‌پردازند نشان از فداکاری و ایثار این عزیزان دارد و ارزش کار این خدمتگزاران قابل توصیف نیست.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه دست‌اندرکاران و نیز توجه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیش‌بینی‌های لازم توسط شهروندان، ایام تعطیلات خوبی را پشت سر بگذاریم.

طباطبایی در پایان با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: باید سعی شود در این ایام حرمت عزای بانوی دو عالم حفظ شود.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول