اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حرمت ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود

امام جمعه موقت زنجان بر حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز تاکید کرد.

حرمت ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگویی برای همه مسلمانان هستند.

وی با اشاره به برخی از صفات فاضله اخلاقی ایشان بیان کرد: حضرت زهرا (س) همواره و در موقعیت‌های مختلف به نحو احسن عمل می‌کردند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به حجاب حضرت زهرا (س) که یکی از شاخصه‌های بارز آن بزرگوار است، تصریح کرد: حجاب آن حضرت باید الگویی برای تمام بانوان باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به مقارن شدن ایام فاطمیه با عید نوروز توضیح داد: باید حرمت حضرت زهرا (س) در این ایام حفظ شود و دید و بازدیدها همراه با حفظ حرمت آن بانوی بزرگوار صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت کشور در منطقه تصریح کرد: ایران طی سال‌های اخیر به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

امام جمعه موقت زنجان با تحلیل جریانات سیاسی اخیر رخ داده، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل عقب‌نشینی آمریکا در برابر روسیه در جریان جزیره خودمختار کریمه، جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسئول با بیان اینکه در برهه‌های مختلف زمانی ایستادگی ملت ایران ابهت آمریکا را در هم شکسته است، اضافه کرد: خوشبختانه با رهبری داهیانه و ایستادگی ملت ایران دشمنان نتوانسته‌اند، پس از پیروزی انقلاب خللی در راه پر موفقیت کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول