اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادامه مسابقات لیگ سیزدهم از هفتم فروردین 93

سه هفته سرنوشت‌ساز فوتبال اصفهان در راه است

مسابقات لیگ برتر سیزدهم در حالی از هفتم فروردین ماه سال جاری دوباره از سر گرفته می‌شود که سه هفته باقی‌مانده برای دو تیم اصفهانی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

سه هفته سرنوشت‌ساز فوتبال اصفهان در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از انجام مسابقات هفته بیست ‌و هفتم لیگ برتر فوتبال، این رقابت‌ها تعطیل شد تا در مقطعی اردوی تیم ملی تشکیل شده و در مقطع دیگری نیز تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود بروند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ برتر سیزدهم از هفتم فروردین ماه سال 93 از سر گرفته می‌شود.

سه هفته باقی‌مانده لیگ سیزدهم برای 16 تیم حاضر در لیگ برتر به ویژه دو نماینده اصفهان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است زیرا تیم‌ها هر چه در 27 هفته گذشته کاشته‌اند، در سه هفته پایانی برداشت می‌کنند.

تیم سپاهان رقابت‌ها لیگ را در سال 92 با رتبه پنجمی به پایان برد اما این تیم همچنان شانس قهرمانی را در اختیار دارد و نتایج رقم خورده در سه بازی باقی‌مانده می‌تواند پنجمین قهرمانی در لیگ را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که پس از تعطیل شدن لیگ، درگیر مسابقات آسیایی بوده‌اند، در سه دیدار باقی مانده با تیم‌های سایپا، ملوان و نفت تهران دیدار می‌کنند اما با توجه به اختلاف چهار امتیازی با تیم صدرنشین، باید چشم انتظار لغزش سایر حریفان نیز بماند.

تیم ذوب‌آهن شرایط حساس‌تری به نسبت تیم سپاهان دارد زیرا بحث بقای این تیم از قهرمان شدن یا نشدن سپاهان اهمیت بیشتری دارد.

ذوبی‌ها در حال حاضر در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می‌شوند اما این تیم نیز همچنان از بقا ناامید نیست و نتایج رقم خورده توسط این تیم می‌تواند سرنوشتی به جز سقوط را برایش رقم بزند.

سه هفته باقی مانده در مسابقات سال 93 سرنوشت ویژه‌ای را برای آینده فوتبال اصفهان بازی می‌کند و امیدواریم نتایجی رقم بخورد که به سود فوتبال نصف جهان باشد.

انتهای پیام/63006/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول