اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نخواهد بود

امام جمعه برازجان گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و همچنان تلاش می‌کند ایران اسلامی به موفقیت نرسد.

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی موجبات سربلندی و موفقیت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید همواره از گناه و ناپاکی دوری کنیم.

وی با تبریک آغاز سال 93 افزود: بهار در واقع آغاز دگرگونی طبیعت است و باید ما نیز با دیدن بهار متحول شویم و ایمان خود را به خداوند بیشتر کنیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در این ایام باید نسبت به دید و بازدید اهتمام ورزیم و باید دوستی‌ها را تقویت کنیم.

مصلح با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال تصریح کرد: مقام معظم رهبری همه ساله به تناسب موقعیت‌ها و مقتضیات زمان، نام سال را انتخاب می‌کنند و در چند سال اخیر به مسایل اقتصادی توجه ویژه‌ای کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌های اقتصادی است و می‌تواند کشور را به موفقیت بیشتری برساند.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: امسال مقام معظم رهبری به مسئله فرهنگ نیز تاکید ویژه دارند و باید علاوه بر اقتصاد، دغدغه‌های فرهنگی را نیز رفع کنیم.

مصلح عنوان کرد: همه مسئولان و مردم باید وارد عمل شوند و باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای اعتلای فرهنگی و اقتصادی کشور اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تلاش‌های دشمنان ایران گفت: آمریکا همچنان قابل اعتماد نیست و تلاش می‌کند ایران اسلامی به موفقیت نرسد.

مصلح یادآور شد: سال گذشته شاهد خلق حماسه بزرگ سیاسی بودیم و مسئولان باید در تحقق حماسه اقتصادی نیز گام بردارند.

وی همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور یک طرح نورانی است که باید در تکمیل آن کوشید.

مصلح عنوان کرد: کسانی که در دوران دفاع مقدس توفیق حضور در مناطق عملیاتی را نداشتند امروز با حضور در اردوهای راهیان نور با رشادت و ایثار و فداکاری رزمندگان آشنا می‌شوند و این بسیار ارزشمند و مهم است.

امام جمعه برازجان بر لزوم کیفیت‌بخشی به اردوهای راهیان نور تاکید کرد و خواستار حمایت مسئولان از این اردوها شد.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول