اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهل سنت سراوان:

مسئولان با اراده جهادی شعار سال را محقق کنند

امام جمعه موقت اهل سنت سراوان گفت: مسئولان منطقه باید با عزم و اراده جهادی شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را محقق کنند.

مسئولان با اراده جهادی شعار سال را محقق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، ابراهیم ارباب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان سراوان ضمن تبریک سال نو به نمازگزاران گفت: با آغاز سال جدید طبیعت متحول و سرسبز می‌شود و به تبع آن انسان به امید آینده امیدوارتر به زندگی خویش ادامه می‌دهد و برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» یادآور شد: امیدواریم مردم و ملت با الهام و پیروی از این پیام معنوی بتوانند گام‎های مثبت و موثری در راستای تحقق شعار سال برداشته و در این راستا با پشتوانه عظیم مردمی و عزمی راسخ تلاش کنند.

امام جمعه موقت اهل سنت سراوان عنوان کرد: گذشت سال‌ها و تبادل سال‌های گوناگون برای ما باید موجب تجربه و بصیرت باشد؛ از گذشته درس بگیریم و به آینده با چشم باز و دل آگاه نظر کنیم و برای توسعه و پیشرفت تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که به همه ایرانیان در این سال جدید روح شاداب، امنیت روانی و پیشرفت و سعادت مرحمت کند.

ارباب خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به جوانان ما نشاط و پویایی و به مردان و زنان همت و اراده و عزم مستحکم و درست عنایت کند.

وی افزود: سال جدید نگاه به گذشته برای عبرت‌گیری و نگاه به آینده برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری توسط مسئولان نظام است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: امیدواریم خداوند متعال هم به آحاد مردم و هم به مسئولان کمک کند تا بتوانند به وظایف خودشان عمل کنند.

انتهای پیام/75004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول