اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سروستان:

سروستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

سرپرست فرمانداری سروستان، از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

سروستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری سروستان، سلیمان کرمی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی که وارد این شهرستان می‌شوند فراهم شده است.

وی افزود: امسال بیش از 100 اتاق در قالب 18 مدرسه همراه با تجهیزات لازم، برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که گردشگران و میهمانان می‌توانند با مراجعه به ستاد اسکان سروستان از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری سروستان از ایجاد ایستگاه‌های راهنمای میهمانان و گردشگران نوروزی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: برای رفاه هرچه بیشتر مسافران نوروزی و با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شهرداری سروستان، ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر سروستان با اعلام آمادگی تمام مراکز خدماتی در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات در طول ایام نوروز تصریح کرد: مراکز خدماتی اعم از دولتی و خصوصی شامل مراکز درمانی و اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری، جایگاه‌های سوخت، خبازی‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو و... در ایام تعطیلات نوروز به صورت کشیک 24 ساعته در خدمت میهمانان و گردشگران سروستان هستند.

کرمی در ادامه از برپایی خیمه‌های معرفت فاطمی و همچنین نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در این شهرستان خبر داد و افزود: برپایی خیمه‌های معرفت فاطمی(س) و همچنین غرفه‌های عرضه صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی سروستان در ایام نوروز در بوستان آزادی این شهر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری، مبلمان شهری سروستان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که این مسئله قابل تقدیر است.

کرمی همچنین از آمادگی مراکز خدماتی در سطح دهستان‌ها و روستاهای بخش کوهنجان و مرکزی خبر داد و تصریح کرد: سروستان به دلیل داشتن جاذبه‌های منحصربه‌فرد طبیعی و همچنین آثار فاخر تاریخی و فرهنگی یکی از شهرستان‌های هدف گردشگری است که در طول سال، به ویژه در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و گردشگران فراوانی در سطح این شهرستان هستیم.

سرپرست فرمانداری سروستان در پایان با دعوت از عموم هموطنان برای حضور در این خطه همیشه سرافراز ابراز امیدواری کرد که میزبانان خوبی برای میهمانان در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول