اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از سال نو صورت گرفت

حضور استاندار قم در مرکز بهزیستی حضرت حمزه (ع) و آسایشگاه سالمندان

استاندار قم در نخستین روز از سال نو با حضور در مرکز بهزیستی حضرت حمزه (ع) و آسایشگاه سالمندان با مددجویان این مراکز دیدار کرد.

حضور استاندار قم در مرکز بهزیستی حضرت حمزه (ع) و آسایشگاه سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در نخستین روز از سال نو با حضور در مرکز بهزیستی حضرت حمزه (ع) ضمن تبریک نوروز 1393 به سرپرستان و مددجویان این مرکز، از زحمات تلاشگران در این عرصه قدردانی کرد.

استاندار قم با اشاره به متحمل شدن سختی‌ها و محرومیت بعضی از اقشار جامعه از کانون گرم خانواده، فراهم کردن فضای محبت آمیز و عاطفی برای افراد زیرپوشش در مراکز بهزیستی را ضروری دانست.

صالحی منش حس نوع دوستی مردم شریف ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود:‌ روابط عمومی اداره کل بهزیستی موظف است عملکرد این اداره کل را به مردم تبیین کرده تا شاهد همدلی بیشتر شهروندان باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، این نامگذاری را نشان از آن دانست که زمینه فرهنگ در راستای اقتصاد باید مورد توجه واقع شود.

استاندار قم با بیان اینکه اعتلای فرهنگ اسلامی موجب خودکفایی کشور در همه زمینه‌ها می‌شود، خاطر نشان کرد: باید با تلاش مردم و مسئولان، ایران اسلامی عاری از هرگونه آسیب اجتماعی شده و به سمت مدینه فاضله‌ای که رهبر کبیر انقلاب برای ما ترسیم کردند حرکت کنیم.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول