اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

دهه آینده دهه بحران سالمندی است

استاندار سمنان گفت: دهه آینده، دهه بحران سالمندی است و امروز باید به‌کارگیری پزشک سالمندان مورد توجه باشد.

دهه آینده دهه بحران سالمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی صبح امروز در بازدید از بخش فیزیوتراپی خانه سالمندان «نور» در شهر سمنان به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی خود، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان و شماری از مسئولان این استان اظهار داشت: بدون تردید بر اساس آمارهایی که وجود دارد، دهه پیش‌رو، دهه بحران سالمندی در ایران اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از امروز باید خود را برای آینده مهیا سازیم و زیرساخت‌های مورد نیاز سالمندان برای مطلوب گذراندن شرایط آینده در استان سمنان آماده شود.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز در دوره جوان‌سالی قرار داریم و مشکلات عدیده‌ای در حوزه سالمندان مشاهده می‌شود و در دهه آینده که کشورمان با بحران سالمندی مواجه خواهد شد، بدون شک مشکلات بسیار بیش از وضع فعلی خواهد بود.

وکیلی اظهار داشت: در برهه کنونی، باید به استفاده از پزشک سالمندان و نیروهای متخصص در خانه‌های سالمندان بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: امروز نیاز داریم تا از تکنسین، متخصصان درمانی و امور مهندسی در خانه‌های سالمندان بیشتر بهره بگیریم.

استاندار سمنان همچنین در گفت‌وگویی با کارشناس بخش فیزیوتراپی خانه سالمندان نور سمنان، خواستار توجه بیشتر به سالمندان و اختصاص ساعات بیشتری برای حضور در این مرکز شد؛ هم‌اکنون، متخصص فیزیوتراپی هفته‌ای سه روز و هر نوبت به مدت دو ساعت در خانه سالمندان نور سمنان حضور دارد.

وکیلی ادامه داد: فیزیوتراپی و درمان سالمندان از امور مهمی است که باید بدان توجه شود و با دقت امور پیش رود و مسئولان وقت بیشتری برای این بخش بگذارند.

وی افزود: با توجه به تعداد سالمندان حاضر در خانه سالمندان نور سمنان، باید تجهیزات بیشتری در حوزه فیزیوتراپی در این مرکز به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول