اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه شماری از مدیران استانی

استاندار سمنان سال نو را با حضور در جمع سالمندان آغاز کرد

استاندار سمنان به همراه شماری از مدیران استانی، سال نو را با حضور در جمع سالمندان سمنانی آغاز کرد.

استاندار سمنان سال نو را با حضور در جمع سالمندان آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، استاندار سمنان صبح امروز به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی خود، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان و شماری از مسئولان این استان در خانه سالمندان «نور» در شهر سمنان حضور یافت.

محمد وکیلی در این مراسم، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خانه‌ سالمندان نور سمنان، در قسمت‌های بانوان و آقایان این مرکز حضور یافت.

وی در این بازدیدها، با شماری از سالمندانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند و به طور عمده نیز کهولت سن دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار سمنان همچنین با تبریک سال نو به سالمندان استان سمنان و قدردانی از تلاش مسئولان بهزیستی این استان و مربیان مراکز نگهداری سالمندان، سالی توأم با آرامش و موفقیت را برای آنها آرزو کرد.

وکیلی همچنین با اهدای عیدی سال جدید به سالمندان و مربیان مرکز سالمندان نور سمنان، خواستار سلامتی و عاقبت به خیری همه مردم ایران اسلامی به ویژه سالمندان استان سمنان شد.

وی همچنین در فضای صمیمانه‌ای، احوال سالمندان را یک به یک جویا شد و از سن و سال، بیماری، شرایط نگهداری، میزان رضایت و ... از سالمندان پرسش‌هایی پرسید.

فرماندار شهرستان سمنان نیز که استاندار را در این بازدید همراهی می‌کرد، با گویش شیرین سمنانی، جویای احوال سالمندان حاضر در این مرکز شد و برای آن آرزوی صحت و سلامتی کرد.

استاندار سمنان در پایان این بازدید در گفت‌وگو با یکی از سالمندان، خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به جامعه سالمندی استان سمنان شد و در دفتر خاطرات این سالمند، خطوطی را به یادگار نگاشت.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول