اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام نوروزی تاکید کرد

آذربایجان‌شرقی آماده تحقق حماسه اقتصادی در سال جدید است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مقدمات لازم برای حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان فراهم شده و همه برای اجرای فرامین رهبری و برنامه‌های دولت در خصوص تحقق حماسه اقتصادی آماده‌ایم.

آذربایجان‌شرقی آماده تحقق حماسه اقتصادی در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک سال نو به تمام هم‌استانی‌ها، خاطر نشان کرد: نوروز امسال مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و امسال سین دیگری به نام سیدة نساء‌العالمین به سفره‌های هفت‌سین ما اضافه شده است.

وی افزود: نام و یاد اهل بیت (ع) همواره برای مردم ما و کشور ما پرخیر و برکت بوده و قطعاً سال جدید هم که با نام بزرگ‌بانوی دو عالم شروع می‌شود سالی پرخیر و برکت خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد:خوشبختانه با ارشادات رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، دولتی بر سر کار آمد که شعارش تدبیر و امید بود.

جبارزاده بیان کرد: با تحقق حماسه سیاسی، شاهد آرامش سیاسی و بهبود نسبی مسایل اقتصادی کشور شدیم و مردم با امید بیشتری به آینده نگاه کردند.

وی خاطر نشان کرد: در 22 بهمن ماه هم حلقه تکمیلی حماسه سیاسی اتفاق افتاد و مردم ما ثابت کردند که بعد از 36 سال هنوز هم پای دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که سال 93 را در حالی آغاز می‌کنیم که رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی را راه نجات از بحران‌ها اعلام کرده‌اند، افزود: ما نیز به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، تمام ساز و کارهای لازم برای این حرکت بزرگ را شروع کرده‌ایم.

این مسئول مطرح کرد: در مدت زمان کوتاهی، فرمانداران تمام شهرستان‌ها تعیین شدند و همه برای اجرای فرامین رهبری و برنامه‌های دولت و شخص رئیس جمهور آماده‌اند.

جبارزاده از تشکیل ستاد ویژه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: زیربنای تمام دستورالعمل‌ها در این ستاد آماده شده و امیدواریم با شروع سال جدید با حول و قوه الهی و همت همه مردم این حرکت بزرگ را شروع کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف به ویژه نیروی انسانی متخصص، خاطر نشان کرد: قطعاً همه صاحب‌نظران و دلسوزان را برای اداره استان دعوت می‌کنیم و برنامه چهار ساله‌ای در این خصوص تدوین خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: برای موفقیت در این مسیر، در مرحله اول به دعای خیر مردم و سپس به همراهی آنان نیازمندیم تا بتوانیم آذربایجان شرقی را که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سر ایران است دوباره به جایگاه اصلی آن برگردانیم.

جبارزاده در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا و استمداد از روح پاک آنان، گفت: برای تک‌تک هموطنان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم سال 93 سالی توام با پیروزی و شادکامی برای همه مردم ایران به ویژه مردم آذربایجان شرقی باشد.

انتهای پیام/60002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول