اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

نصب سیستم‌های مانیتورینگ ویدئوال در جاده‌های بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تهیه و نصب سیستم مانیتورینگ ویدئوال برای مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خبر داد.

نصب سیستم‌های مانیتورینگ ویدئوال در جاده‌های بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی شب گذشته در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جاده‌ای بوشهر گفت: با نصب سیستم مانیتورینگ ویدئوال کاربران مرکز قادر خواهند بود تصاویر دوربین‌های محورهای استان بوشهر را به صورت شبانه‌روزی رصد کنند و گره‌های ترافیکی، سوانح جاده‌ای و تمام پارامترهای حمل و نقلی محورها را کنترل کنند.

وی ادامه داد:‌ با بهره‌برداری از سیستم فوق امکان نمایش یکپارچه تصاویر با ابعاد وسیع و قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلف وجود دارد و این سیستم می‌تواند در کنار پخش تصاویر زنده، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین این سیستم امکان تعریف پنجره‌های متعدد در سایز و موقعیت‌های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی‌های مختلف فراهم می‌کند.

کازرونیان مسئول مرکز مدیریت راه‌های بوشهر نیز گفت: در حال حاضر 30 عدد دستگاه ناوبری GPS جدید تهیه و بر روی گشت‌های راهداری نصب شده‌اند که با توجه با آغاز تعطیلات نوروزی تمام عوامل گشت راهداری توسط سامانه اینترنتی برای خدمات‌رسانی به مردم و ساماندهی سوانح جاده‌ای سازماندهی شده تا در کمترین زمان ممکن به محل وقوع اعزام شوند.

انتهای پیام/66006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول