اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

اجازه جذب نیروی غیربومی را نمی‌دهیم

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان حضورم در مجلس شورای اسلامی اجازه جذب نیروی غیربومی را ندادم و بعد از این هم نخواهم داد.

اجازه جذب نیروی غیربومی را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از نزدیک با سرپرست و کارکنان این اداره دیدار و از زحمات آنها در عرصه فرهنگ و هنر تشکر و قدردانی کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در بین اهالی فرهنگ و هنر هستم و این عشق و علاقه شما برای توسعه و ارتقای فرهنگ تحسین برانگیز است.

وی افزود: از زمان حضورم در مجلس شورای اسلامی اجازه جذب نیروی غیربومی را ندادم و بعد از این هم نخواهم داد.

احمدی‌لاشکی بیان کرد: نیروی غیربومی مدت کوتاهی می‌ماند اما سپس به شهر و دیار خود منتقل می‌شود که این برای حوزه شهرستان نوشهر و چالوس و کلاردشت اصلاً پذیرفته نیست.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروی بومی باید در شهر خود بماند و خدمت کند و مطمئنا تلاش و همت یک نیروی بومی برای شهر خودش بسیار بیشتر خواهد بود و سودش برای مردم شهرش بیشتر است.

وی تصریح کرد: شرایط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر مطلوب است و شور و نشاط و شادابی خاصی در آن جریان دارد که این حاکی از مدیریت کارآمد سرپرست جدید این اداره در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان نوشهر دارد.

احمدی‌لاشکی خاطر نشان  کرد: این پویایی و نشاط باید حفظ شود تا استعدادها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان نوشهر بیش از پیش بدرخشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر نوشهر دارای توانمندی‌های بالاست اظهار کرد: نوشهر شهرستانی دارای تاریخ، تمدن و فرهنگ شاخص است، سالانه گردشگران زیادی به این شهر می‌آیند و انتظار میزبانی فرهنگی دارند.

بابک شمس‌‎ناتری افزود: باید امکانات بیشتری برای فرهنگ و هنر شهرستان تدبیر شود تا بتوانم کارهای بزرگ در سطح ملی انجام دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی فرهنگ و هنر است درست ولی اگر قرار است فرهنگ شهرستان توسعه یابد و اتفاقات بزرگ داشته باشیم و استعدادها هرز نروند باید همه دستگاه‌های شهرستان کمک کنند، یک دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند برای فرهنگ شهرستان  کار کند و همه مسئول و متعهد هستیم.

شمس‌ناتری گفت: توجه به فرهنگ و هنر کجور دغدغه ما است و برای کار در کجور بارها اعلام آمادگی کردیم و تعامل خوبی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با مسئولان این بخش وجود دارد و مطمئنا در سال 93 کارهای مشترکی انجام می‌دهیم.

وی در پایان یادآور شد: امکانات مجتمع فرهنگی و هنری نوشهر باید به روز و تقویت شود، ما شرایط میزبانی رخدادهای بزرگ ملی و استانی را داریم و اگر از نظر سخت‌افزاری نگاه ملی به تنها مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان گردشگرپذیر و فرهنگی صورت گیرد حتما شاهد اتفاقات کم‌نظیری هستیم.

انتهای پیام/ 86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول