اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

جامعه ایثارگران خراسان رضوی مقدم مقتدای خویش را گرامی داشت

اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ورود مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را در آستانه سال نو به مشهد‌الرضا گرامی داشت.

جامعه ایثارگران خراسان رضوی مقدم مقتدای خویش را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در این بیانیه آمده است: همراه با نسیم فصل رویش گل‌ها دوباره عطر گل محمدی در فضای حرم مطهر ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، علیه آلاف تحیه و ثناء در مشهد‌الرضا می‌پیچد تا زائران، مجاوران و عاشقان آن امام همام فرصتی دوباره در تجدید بیعت با رهبری حکیم و فرزانه خویش را پیدا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقتدایی که فریاد حسین گونه‌اش در حقانیت انقلاب اسلامی و در اقتداء راه پیرجماران خمینی کبیر (ره) جهان را مبهوت اندیشه خویش ساخته و در اطاعت ملتی خداجوی و دشمن ستیز از رهبری خردمند خود در حیرت مانده‌اند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: همان رهبری که بارها از عمق وجودش فتح و ظفر و طنین‌انداز شدن جنبش بیداری اسلامی در سرتاسر هستی را بشارت داده و اکنون در تحقق این وعده الهی، ملتی آگاه و هوشیار با شعار مرگ بر اسرائیل غاصب، مرگ بر آمریکا، انزجار خویش را با نثار خون سرخ فرزندانشان اعلام داشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: زائران و مجاوران حضرت شمس‌الشموس، خداوند کریم و متعال را سپاس گفته که در تقارن بهار، سرآغاز فصل رویش مجدد حیات و نوروز در دیار شهیدان پایتخت معنوی ایران، شمیم روح‌نواز خلف صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی را در صحن و سرای امام رضا (ع) استشمام کرده و گوش به فرمانش امیدوارتر از گذشته مسیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را طی طریق نمایند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در این مسیر معنوی خانواده شهدا، جانبازان والامقام و آزادگان سرافراز پیشاپیش مؤمنان خداجوی در مشهد مقدس روز جمعه اول فروردین در ساعت 9 صبح با اجتماع پرشکوه در صحن و سرای حرم رضوی گوش به فرمان سخنان امام جامعه اسلامی را توتیای چشم خویش نموده و با نثار گل حضورش را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/2202/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول