اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار خبر داد

استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی سبزوار

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار از استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی سبزوار خبر داد.

استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی سبزوار

فرشاد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه نیروهای این نهاد از ابتدای طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی به شهرستان مستقر شده‌اند اظهار داشت: با نیازسنجی صورت گرفته بیش از 5 راهدارخانه در محورهای سبزوار مستقر شده و آماده ارائه خدمات به زائران حضرت رضا (ع) هستند.

وی افزود: راهدارخانه بید و برغمد در محور سبزوار ـ جوین، راهدارخانه شهر سوخته والبلاغ در محور سبزوار ـ بردسکن، راهدارخانه زعفرانیه در محور سبزوار ـ نیشابور و راهدارخانه مرکزی در محل خود اداره راه و شهرسازی برای پوشش محورها پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: بیش از 56 نفر از راهداران این اداره نیز به صورت شبانه‌روز در محورها مستقر هستند.

سلطانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در آستانه نوروز نیز گفت: با توجه به اینکه حجم ترددها از محورهای سبزوار در این ایام بسیار بالاست ما در راستای رفاه حال زائران حضرت رضا (ع) اقداماتی از جمله روکش آسفالت دو کیلومتر از محور نیشابور ـ سبزوار، پنج کیلومتر آسفالت شانه راه، اجرای طرح آسفالت سیلکتدر بیش از 12 کیلومتر در محور سبزوار ـ نیشابور، آشکارسازی نقاط پرخطر، ایمن‌سازی دور برگردان‌ها، اجرای بیش از 400 رفلکتور در سطح محور، اجرای بیش از 66 متر سرعت‌گیر، نصب بیش از یک هزار تابلو مسیرنما در سطح محورها، تیغ‌زنی و تسطیح بیش از 230 کیلومتر راه روستایی و... صورت گرفته است.

وی از اجرای یک کیلومتر از پروژه آسفالت محور سبزوار ـ روداب نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای سال آینده در بحث راه‌های شهرستان دیده شده و در سال آینده محور سبزوار ـ بردسکن با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان، محور سبزوار ـ اسفراین با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان، محور سبزوار ـ نیشابور با اعتباری بالغ‌ بر 10 میلیارد تومان و محور سبزوار قوچان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان برای اجرای آسفالت با پیمانکاران قرارداد شده است.

وی از اجرای طرح آسفالت چیپسیل در سال آینده در محور سبزوار نیشابور به طول 10 کیلومتر نیز خبر داد.

سلطانی افزود: در راستای اطلاع‌رسانی مناسب برای کنترل جاده‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای، 9 بنر تبلیغاتی در بزرگراه‌های نیشابور ـ مشهد و نیشابور ـ سبزوار و 959 عدد تابلو اطلاعاتی و تابلو یک و نیم متری در محورهای اصلی و روستایی حوزه استحفاظی نصب شده است.

وی در پایان ضمن تبریک ایام نوروز به هموطنان و پرسنل وزارت راه و شهرسازی از صبر و بردباری خانواده‌های آنان در یاری همسرانشان در اجرای مأموریت‌های محوله قدردانی کرد.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول