اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

مشعل سومین المپیاد ورزش‌های روستایی و عشایری کاشان خاموش شد

با مشخص شدن قهرمان لیگ فوتسال پرونده سومین المپیاد ورزش‌های بومی و محلی هیئت روستایی و عشایری کاشان خاموش شد.

مشعل سومین المپیاد ورزش‌های روستایی و عشایری کاشان خاموش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عصر امروز در روز پایانی مسابقات المپیاد ورزش‌های بومی محلی در رشته فوتسال لیگ دسته دوم تیم‌های باریکرسف و تتماج در دیدار رده‌بندی برابر هم قرار گرفتند که تیم روستای باریکرسف دو بر یک پیروز شد و توانست عنوان سومی دسته دوم را به خود اختصاص دهد و در دیدار تماشایی فینال دسته دوم نیز تیم علوی هفت بر چهار ازوار را گلباران کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

اما در دیدار رده‌بندی لیگ دسته اول تیم‌های نشلج«ب» و آب‌شیرین به مصاف یکدیگر رفتند تا در نهایت پس از فراز و نشیب‌های فراوان در جریان بازی تیم نشلج شش بر پنج پیروز شد و عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در دیدار فینال مسابقات نیز دیگر نماینده نشلجی‌ها برابر استرک قرار گرفت و  پنج بر چهار تن به شکست داد تا تنها یک رده بالاتر از دیگر همشهری خود نشلج «ب» در جدول قرار گیرد.

در پایان مسابقات به ترتیب تیم‌های استرک، نشلج «الف» و نشلج «ب» عناوین برتر لیگ دسته اول را به خود اختصاص دادند و تیم‌های علوی، ازوار و باریکرسف عناوین برتر لیگ دسته دوم را کسب کردند و جواز صعود به لیگ دسته یک را نیز بدست آوردند.

المپیاد ورزش‌های بومی و محلی کاشان از د‌ی‌ماه سال جاری با رقابت در 15 رشته فوتسال، والیبال، دال پلان، هفت سنگ، خرپشتک، کول کولی در بخش آقایان و فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دال پلان، هفت سنگ، لی‌لی و خروس جنگی با حضور 3 هزار ورزشکار روستایی و عشایری برگزار شد که در مجموع تیم‌ ورزشی روستای چاله‌قره با بیشترین عنوان قهرمانی به عنوان روستای برتر مسابقات در رده آقایان معرفی شد.

انتهای پیام/63010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول